Saturday, April 14, 2007

Stress

Just nu har jag det riktigt stressigt. Jag hade misstolkat ett inlämningsdatum gällande ett historiaarbete. Det ska vara inne den 19 April, inte vecka 19 som jag trodde. I helgen kommer jag få plugga mycket. Historia arbetet handlar om Tulpankrachen och kommer att publiceras här. Men jag har just nu paus från ett arbete. Jag håller nämligen på att olja alla våra balkonger och ute trappor. Addera sedan biltvätt.

På måndag ska jag med och några polare på förhandsvisningen till Gangsters. Mamma hade fått 4 biljetter eftersom Öhman är samproducent till filmen. På Tisdag ska jag gå på Scissor Sisters, fått en gratisbiljett av polaren då han har jobbat lite extra på Universal.

Helgens utgifter beräknas stanna på de 120 kr jag brände igår. Men det var en riktigt stark börsdag igår så då måste man få roa sig.

Bästa aktier igår:
Tara Gold - 7,55%
Central Asia Gold - 5,53%
Net Insight - 5,22 %

Läst på di.se:s börssnack:
"Be right sit tight in Net Insight"

No comments: