Tuesday, April 17, 2007

Google Adsense

Som ni säkert märkt får jag annonser av Google Adsense. Den senaste tiden har klickandet av annonser minskat markant trots att jag får in ungefär lika stort antal besökare. Ca 50-60 i genomsnitt per dag. Annonserna ska anpassas till bloggens innehåll. Under en period har jag fått in lite annonser som inte är reklam för Nordnet, Avanza etc och jag upplever då att reklamaktiviteten är mycket lägre. jag har nu gladeligen fått tillbaka annonserna till dessa aktie sidor. Har ni något förslag hur jag ska göra reklamen attraktivare eller mindre störande för er läsare? Skriv då gärna ett mail till mig!


Joakim_Erixon_@hotmail.com

Jag kommer följa upp och berätta för er hur inkomsterna från adsensereklamen investeras, så att ni får något tillbaka.


Förhandsvisning på Gangsters igår var mycket trevlig. Satt precis bakom Öhman Fondkommissions höjdare. Aktierna har tyvärr inte gått så bra senaste dagarna, men de lossnar förhoppningsvis snart.