Sunday, April 15, 2007

Lön för arbete

Lönen för helgens arbete blev 500 kr, vilket får ses som bra betalt. Jag kommer nu ha fullt upp ända fram tills fredag morgon så förmodligen blir det inte mycket bloggande under tiden. Dock kommer förhoppningsvis mitt skolarbete om Tulpankraschen publiceras här sent under torsdagskvällen.

Jag kommer under nästa helg kolla runt på lite olika aktier då jag under början av näst nästa vecka kommer investera i en ny aktie. Pengarna kommer tas från fonden (1 800kr) och cirka cirka 1000 CAG-aktie kommer säljas. Det kommer inte bli något jätte innehav men ändå meningsfullt.

1 comment:

Olof Ekman said...

Tja!

Lust att göra ett utbyte av länkar?

Jag länkar dig på min blogg (http://megabytet.blogspot.com/)

Och du länkar mig på din?

Gillar din blogg så!

Bara en för frågan.

//Olle