Thursday, April 5, 2007

Ledig!

Skönt med ledighet från skolan. Tider rullar på snabbt nu, inte haft tid att skriva senaste dagarna. Idag jag jag vart på bio med några kompisar, biobiljetten "sponsrades" genom att jag fick tillbaka pengar från kompisar som lånat lite cash. Idag inhandlades också en skjorta, men tat lungt, den betalades av mina givmilda föräldrar!

Under lovet kommer jag sysselsätta mig med att lära mig massa om html och hemsidabyggande men också jobba på ett stort historiaarbete om tulpankraschen som kommer publiceras här när det är färdigt. De flesta av mina polare har haft lov denna vecka så jag kommer ha mycket tid till dessa grejer på dagarna. Jag kommer också givetvis följa börsen med spänning. Impact Coating och Nibe var dagens hjältar som steg 7 respektive 4 %. Dagens loser var Tara Gold på -3,6 %. Men en ganska bra börsdag med tanke på att OMX stängde på oförändrat.

No comments: