Tuesday, April 24, 2007

Impact drar på order!

"Impact Coatings har idag erhållit en order från en mobiltelefontillverkare. Ordervärdet är 1 mkr och avser förbedelser för volymproduktion.

Samarbetet inkluderar även en av världens största kontaktdonstillverkare som deltar i projektet för att förbereda för integration av ReelCoaters i sitt produktionsflöde."

Ser riktigt jävla bra ut för Impact Coatings som idag stigit med 12 %. Aktien är min bästa och har sedan inköp vid årskiftet gått upp med 240 % eller 11 500 kr, och detta är nog bara början! De som skrivs i PM:et är mycket positivt och jag tror att Impact Coatings står inför en rejäl uppvärdering.

2 comments:

Unknown said...

Måste säga att du måste ha der bra som hade denna atkie i portföljen, själv började jag precis handla är Net Insight drog iväg :)

managerwest said...

rickard> Köpte Impact vid årskiftet. 70 st för 70 kr.

Jag missade precis Neti-racet, höll på att omstrukturera för att få pengar till att köpa. Nu fick jag gå in riktigt dyrt istället.