Monday, June 11, 2007

Träning!

Jag har bestämt mig för att börja träna! Anledningarna är många och det känns helt enkelt dumt att INTE träna. Genom att träna hoppas jag bland annat få mer energi som ska hjälpa mig i bland annat mitt studerande.

Jag kommer börja mitt tränande med löpning för att bygga upp konditionen och sedan ska jag gå över till att både springa och köra styrketräning. Många tycker kan nog tycka att denna träningsform är tråkig, men inte jag. Löpning finns i generna och jag är ganska duktig på det och har en bra grundkondition etc.

Igår sprang jag 7 km mitt på dagen. Det gick ganska bra, men jag kommer nu försöka se till att springa på morgnarna eller på kvällar för att undvika solens starkaste timmar.

Börsen har startat riktigt bra idag och ikväll kommer nog en uppdatering hur min förmögenhet är efter det börsras som ägt rum. Spännande att se hur portföljerna stått sig.

1 comment:

Alva said...

Kul att du börjat träna. Löpning är nog den roligaste och enklaste träningsformen tycker jag. Perfekt nu på sommaren när man ger sig ut i spåret och när man har sprungit klart hoppa direkt ner i en sjö. Det finns inget som slår den känslan av frihet.