Sunday, June 17, 2007

Peace And Love

Jag bestämde mig för några dagar sedan att följa med alla polare till 3 dagarsfestivalen Peace And Love i Borlänge. Som jag kanske nämnt tidigare är jag riktigt musikintresserad så jag ser verkligen fram emot händelsen. Kommer lägga några dagar på att ladda ner och lyssna in mig på så många som möjligt (läs: många).

Jag har uppskattat att hela kalaset kommer kosta strax över 2 000 kr, och det är det värt!

Jag har också tagit del av era boktips. Tyvärr har jag inte hitintills kunnat långa ngn av böckerna pga bla att de varit utlånade. Men jag har bland annat reserverat Jim Collins: Good to Great. Det böcker som inlånats nu är:

Brian Tracy - "100 nycklar till framgång"
Pierre Berhin och Per-Erik Kihlstedt - "Rationell affärsutveckling"

Jag kommer spendera midsommar nere hos Farmor och Farfar i Skåne, så det kommer ges en hel det tid för bokläsande :)

No comments: