Monday, June 4, 2007

Sista skolveckan!

Idag påbörjas min sista skolvecka. Den består av aktivitetsdagar, temadagar osv. Och mitt i veckan får man ett trevligt avbrott för att fira nationaldagen. Jag har funderat lite på relevansen att lägga ut mina betyg i ett inlägg. Mina betyg är knappast de bästa, men jag skäms i alla fall inte över dem. Så om någon skulle vara intresserad av att jag lägger ut dem, skriv då det i kommentarerna.

Om man blickar bort mot Asien ser det ut som vi får en bra börsdag idag. Endast Shanghai som har stora ras upp mot 8 % pga nya aktievinstskatten. Idag kan det bli lite drag i Opcon som förvärvar bioenergigasell och förstärker satsningen på teknik för
förnyelsebar energi. Företaget som värvas heter Svensk Rökgasenergi AB.

2 comments:

Anonymous said...

JA jag vill se dina betyg :)

managerwest said...

Då läggs dem upp på fredag när de anländer ;)