Tuesday, June 5, 2007

Mina Betyg

Idag sattes mina betyg och jag har också fått reda på samtliga kurser som är färdiga.

Historia A MVG
Geografi A MVG
Naturkunskap A MVG
Matematik A MVG
Företagsekonomi A MVG
Samhällskunskap A VG
Tyska steg 1 VG
Svenska A VG
Engelska A G


De missräkningar som finns är mitt G i Engelska A och mitt VG i Samhällskunskap A. Jag hade inför kurserna hoppas på ett högre betyg i dessa ämnen. Jag är nöjd med betygen, men inte mycket mer.

De kurser som jag kommer gå i 2an är:
Idrott & hälsa A(fortsättning från 1an)
Idrott & hälsa B
Svenska B
Engelska B
Matematik B
Tyska steg 2
Psykologi A
Företagsekonomi B
Mental träning
Rättskunskap
Datakunskap A
Information och layout

Eventuellt tänker jag läsa utökat studieprogram och då välja till webbdesign.

2 comments:

Admin said...

Bra jobbat! Du gör helt rätt som satsar på höga betyg, varför inte vara ambitiös när man ändå är där?

managerwest said...

Exakt, nästa termin är det bara MVGn ;)