Monday, March 26, 2007

Rolling Stones biljetter.

Jag bokade nu på morgonen 2 st Rolling Stones ståplats biljetter för 940 kr. Jag ska se över mina möjligheter att åka dit, vilket var största anledningen att jag köpte. Om jag inte skulle kunna åka lär biljetterna kanske kunna säljas med en liten förtjänst på blocket.se. Pengarna som biljetterna köps för tas från kassan från den "egenstyrda portföljen".

Igår, Söndag, hade bloggen 434 visningar! Jag är extremt nöjd och glad med att ha den höga siffran redan och jag hoppas att ni som tittat in kommer fortsätta följa mig!


----
Edit: 19:18
----

Jag har nu fått reda på att jag är i Kanada under konserten och kommer därför inte kunna gå. Jag kommer behålla biljetterna i någon månad och sedan lägga ut dem till försäljning på blocket.
Skulle tippa att marknadsvärdet på en ståbiljett är runt 1500 kr (940 kr betalade jag).

No comments: