Wednesday, March 21, 2007

Neti fortsätter glädja!

Igår rusade Net Insight hela 9 %, idag fortsatte den upp 7,5 %! Inget nytt har presenteras: spekulationer driver kursen mot de höjder den hade innan raset. Gårdagens nykomling Opcon gick upp 2,15 %

Idag kom också ett efterlängtat paket på posten. Jag beställde för några dagar sedan "Tradingguiden" och "Kom igång med HTML". Just nu har jag ganska mycket att göra i skolan så tradingguiden kommer inte påbörjas läsat fram tills vecka 15, då jag har påsklov. Anledningen till att jag beställde "Kom igång med HTML" är att jag och 2 kompisar håller på och bygger en hemsida. Innehållet i hemsidan är självklart börsen ;). När hemsidan är klar kommer jag givetvis länka till den och hoppas att den blir trevligt bemött!

Imorgon kommer också 400 kronor att läggas in på min aktiedepå. För dessa 400 kr och de pengar som redan ligger inne på depån kommer det köpas Central Asia Gold aktier för.
Kursen har inte återhämtat sig sedan raset och guldpriset ser fint ut!

2 comments:

Anonymous said...

Tjena, ska bli intressent att följa din jakt på miljonen. Är som du blott 17 år, och aktieintresserad, maila mig gärna om du vill ha ett bollplank eller agera bollplank :)

managerwest said...

Tjena viktor! Skulle gärna bolla idéer med dig! Din profil är dold så jag kan själv inte kontakta mig. Men adda gärna mig på msn när du ser det här.

MSN; Joakim_Erixon_@hotmail.com