Wednesday, July 25, 2007

Betting

Jag har nu startat ett konto pa Unibet dar jag kan spela pa olika sporter. Detta ar kanske ganska kontroversiellt i en sparblogg, men jag spelar bara med mindre summor och spelar inte for att tjana pengar. Jag har lagt in 200 kr vilket ocksa ger mig en bonus pa 200 kr till. Jag kommer sjalvklart uppdaterar er lite hur det gar med spelandet, hittills har jag bara satsat 3 kr pa 3 stycken olika game. Detta har som ni forstar inte resulterat i nagra stora vinser, eller nagra vinster overhuvudtaget. Detta delvis for att spel pagar just nu.

Har inte satt sa manga andra ekonomibloggar testa pa betting, kanske ar detta for att de inte har sa stort sportintresse. Vad vet jag?

EDIT: Dagens vinst blev 2.18 kr

5 comments:

Admin said...

Hmm, får du verkligen ha ett konto på unibet när du inte är 18?

Tycker det verkar lite dumt att börja spela...

Anonymous said...

Håller med finanskvinnan om att jag tycker betting låter dumt, satsa istället mer på börsen och företagande.

Anonymous said...

Spelade ganska ingående ett tag och har man bara koll på vad man gör, samt tar del av andra tips kan man nog göra sig lite pengar, även om det givetvis inte är rekommenderat att sätta alla pengar på spel.

Själv drar jag nog igång ett "semesterkonto" snart igen för att i alla fall dubbla en tusing eller två :)

Anonymous said...

Kan du inte skriva om hur det går med företaget?

managerwest said...

Har tagit en liten paus fran bloggen ett tag. Har varit upptagen ganska lange.

Pappa hjalpte mig med spelkontot.
Jag har inprincip spelat bort allt, men mamma och pappa betalade allt. Jag har nu fatt en ganska bra inblick i betting och hur man tjanar pengar pa det.