Wednesday, August 8, 2007

Betting forts.

Halla igen! Jag har inte haft tid att skriva i bloggen pa ett tag. Endel har undrat lite om bettingen och hur det gatt. Jag maste erkanna att jag forlorat 75 % av pengarna redan nu. Men jag har ocksa fatt en ganska bra inblick om hur man kan tjana pengar pa betting. Det kravs kort och gott: Kunskap och Disiplin. Man skall inte spela om oddsen inte ar fordelaktiga och man ska veta ngt som inte alla andra snappat upp. Och eftersom manniskan ar ett flockdjur sa bli oddsen ibland felaktiga, precis som nar marknaden varderar foretag. Endel far mycket publicitet osv och kan darav tendera att overvarderas.

Jag har planer pa att gora en ny account nar jag blir 18 for att satta in 1000 kr och darav fa en bonus pa 1000 kr. Om jag skulle forlora dessa pengar kommer jag aldrig mer spela pa sportevenemang.

No comments: