Tuesday, May 8, 2007

Tungt fall på börsen!

Efter dagens tunga fall på börsen skulle jag uppskatta (känns fel i sammanhanget, då det är negativt) att jag förlorat 2 000 kr av förmögenheten. Förhoppningsvis är det bara en liten rekyl som gör att vi sätter fart uppåt!

Bloggen har under senaste dagarna gjorts om lite, jag har ökat min exponering mot Internetinkomster. Det går ut på att jag ger er tipps att gå med i program där man tjänar enkla pengar på att t.ex. ta emot reklammail. När jag värvar folk får jag bonus och får jag en procentsats på de som de jag värvar tjänar. På så sätt hoppas jag bygga upp ett nätverk som på sikt ska generera pengar. Jag går i tankarna att bygga en hemsida där jag publicerar allt, men för tillfället finns inte kunskapen. Dock har jag kompisar som kan hjälpa mig bygga en full funktionsduglig sida med bra design för runt 200 spänn. Men tills vidare forsätter jag att publicera allt i bloggen.

No comments: