Tuesday, May 29, 2007

Dåligt med bloggande.

Jag ber om ursäkt för att jag bloggat så lite senaste tiden. Har helt enkelt haft fokus på annat än bloggandet senaste 2 veckorna. Detta beror på att jag har en ganska ångestfylld tillvaro. Jag sover dåligt om nätterna osv. Detta pga USA-året. Mitt sociala liv har förändrats en del under senaste tiden. Om jag skulle ändra mig om USA-resan får mamma och pappa betala en straffavgift på 8 500 kr, en ganska betydande avgift alltså. För mig känns detta självklart lite pinsamt och jag har sagt att jag kan vara med och betala denna avgift.

Andra anledningar till det uteblivna bloggandet är att terminen går mot sitt slut. Detta innebär att alla lärare självklart tryckt in massa stora uppgifter som ska underlätta deras betygsättande.

Redovisning av Förmögenhet:
Högriskportfölj: 40 358 kr
Lågrisk: 60 706 kr
Kontant: 800 kr
Andra investeringar: 2000 kr
Total förmögenhet: 103 864 kr

Jag har också fått min första Adsenseinbetalning på 700 kr. Ett stort tack till alla läsare som gör denna inkomst möjlig! Dessa 700 kr har investerats i fonden Carlson Asian Small Cap.

No comments: